40-årsfeiring på Naustet 21.10.2021

Klubben fylte 40 år 14.mars 2021, men feiringen lot vente på seg mens landet var lukket ned under covid-pandemien. Den 21. oktober kunne vi endelig møtes for å feire. Vi var samlet på Naustet i klubbhuset vårt, og sammen med oss hadde vi besøk fra Follo- og Moss soroptimistklubb, og fra unionspresident Grethe Mary Sørensen og unionssuppleant Torild Foss Aspevoll fra Ringerike. Gudmor Lillan Mollatt var også hjertelig tilstede.

Rygge soroptimistklubb med gjester. Foran til høyre er unionspresident Grethe Mary Sørensen

(Siden er under oppdatering)

De vakre blomsterdekorasjonene var selvfølgelig laget av klubbens egen blomsterdronning Tone
Klubbens gudmor Lilian Mollatt med på lystenning. Til venstre unionspresident Grethe Mary, og til høyre klubbpresident Tone